感性設計における顧客の潜在的な評価視点の抽出とその効果--他者間での視点の相互評価と想定外視点の抽出
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カンセイ セッケイ ニ オケル コキャク ノ センザイテキナ ヒョウカ シテン ノ チュウシュツ ト ソノ コウカ タシャカン デノ シテン ノ ソウゴ ヒョウカ ト ソウテイガイ シテン ノ チュウシュツ
- A method to extract customer's latent viewpoints in kansei design and its effect: mutual evaluation of extracted perspectives
Search this article
Journal
-
- 日本機械学会論文集. C編
-
日本機械学会論文集. C編 73 (735), 3092-3099, 2007-11
東京 : 日本機械学会 ; 1979-2010
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357472580096
-
- NII Article ID
- 110006453888
-
- NII Book ID
- AN00187463
-
- ISSN
- 03875024
-
- NDL BIB ID
- 9286239
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZN11(科学技術--機械工学・工業)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN