中学生の自己評価及び予測自己と学校適応感との関連 : 生物-心理-社会モデルを通しての予備的検討 Relationships among school adjustment, self-evaluation and evaluation, forecasted by junior high school students : preliminary examination from the viewpoint of the bio-psycho-social model

この論文をさがす

著者

収録刊行物

  • 上越教育大学心理教育相談研究

    上越教育大学心理教育相談研究 7(1), 25-35, 2008-03

    上越教育大学

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    110006613519
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11658184
  • 本文言語コード
    JPN
  • 雑誌種別
    大学紀要
  • ISSN
    13469584
  • NDL 記事登録ID
    9456562
  • NDL 雑誌分類
    ZF1(教育)
  • NDL 請求記号
    Z71-G158
  • データ提供元
    NDL  NII-ELS 
ページトップへ