児童における手順文からの学習に及ぼすイラストの効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- The effect of the illustration for children's learning from procedural expository texts
- ジドウ ニ オケル テジュンブン カラノ ガクシュウ ニ オヨボス イラスト ノ コウカ
Search this article
Abstract
application/pdf
application/pdf
論文(Article)
http://webcatplus-equal.nii.ac.jp/libportal/DocDetail?txt_docid=NCID%3AAA12117441
Journal
-
- 東京学芸大学紀要. 総合教育科学系
-
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 59 135-144, 2008-02-29
東京学芸大学紀要出版委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050851418970473984
-
- NII Article ID
- 110006649538
-
- NII Book ID
- AA12117441
-
- ISSN
- 18804306
-
- HANDLE
- 2309/89160
-
- NDL BIB ID
- 9405068
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN