Qualitative Research in Action: Reflections on its Implications for Educational Psychology(III Overviews of Current Research Topics)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教育心理研究における質的方法の意味
- キョウイク シンリ ケンキュウ ニ オケル シツテキ ホウホウ ノ イミ
- 教育心理研究における質的方法の意味(III 展望)
- 教育心理研究における質的方法の意味
- Qualitative research in action: reflections on its implications for educational psychology
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学年報 = The annual report of educational psychology in Japan / 日本教育心理学会教育心理学年報編集委員会 編
-
教育心理学年報 = The annual report of educational psychology in Japan / 日本教育心理学会教育心理学年報編集委員会 編 47 148-158, 2007
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884515163264
-
- NII Article ID
- 110006666163
-
- NII Book ID
- AN00057901
-
- ISSN
- 04529650
-
- NDL BIB ID
- 9504437
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles