高校教師への受容的応答訓練が面接技術と生徒の信頼感に及ぼす効果 Effects of Receptive Reply Training given to senior high school teachers on interview skills and the trust gained by teachers

この論文をさがす

著者

    • 志賀 聡 Shiga Satoru
    • 上越教育大学学校教育研究科 Graduate School of Education, Joetsu University of Education
    • 内田 一成 Uchida Issei
    • 上越教育大学臨床・健康教育学系 Institute of Clinical Sciences and Health Education, Graduate School of Education, Joetsu University of Education

収録刊行物

  • 上越教育大学心理教育相談研究

    上越教育大学心理教育相談研究 8(1), 1-10, 2009-03

    上越教育大学

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    110007097704
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11658184
  • 本文言語コード
    JPN
  • 雑誌種別
    大学紀要
  • ISSN
    13469584
  • NDL 記事登録ID
    10257528
  • NDL 雑誌分類
    ZF1(教育)
  • NDL 請求記号
    Z71-G158
  • データ提供元
    NDL  NII-ELS 
ページトップへ