Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中国小型自動車市場における消費者の価格意識 : 企業と消費者間の価格意識ギャップの測定
- チュウゴク コガタ ジドウシャ シジョウ ニオケル ショウヒシャ ノ カカク イシキ キギョウ ト ショウヒシャカン ノ カカク イシキ ギャップ ノ ソクテイ
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- The journal of Faculty of Economics, Gakushuin University
-
The journal of Faculty of Economics, Gakushuin University 44 (1), 1-17, 2007-04
学習院大学経済学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677910370944
-
- NII Article ID
- 110007524072
-
- NII Book ID
- AN00038827
-
- HANDLE
- 10959/654
-
- NDL BIB ID
- 8928619
-
- ISSN
- 00163953
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles