デザイン・マーケティングの研究 : 地域ブランド複合へのアプローチ  [in Japanese] Design Marketing Research : Approach for Composite of Local Brands  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

Journal

  • Special issue of Japanese Society for the Science of Design

    Special issue of Japanese Society for the Science of Design 17(1), 62-71, 2010

    Japanese Society for the Science of Design

References:  13

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    110007580860
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN10434820
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    REV
  • ISSN
    0919-6803
  • NDL Article ID
    10619352
  • NDL Source Classification
    ZK5(芸術--絵画・書・写真) // ZM27(科学技術--科学技術一般--工業デザイン)
  • NDL Call No.
    Z11-B31
  • Data Source
    CJP  NDL  NII-ELS  J-STAGE 
Page Top