Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウゴクジン ニホンゴ ガクシュウシャ ニ ミル ハツワマツ インリツ ノ チカク イントネーション ト リズム ノ チョウシュ ジッケン
- How do Chinese learners perceive Japanese prosody? : An investigation of sentence final rhythm and intonation
- チュウゴクジン ニホンゴ ガクジュウシャ ニ ミル ハツワマツ インリツ ノ チカク : イントネーション ト リズム ノ チョウシュ ジッケン
Search this article
Abstract
application/pdf
application/pdf
論文(Article)
http://webcatplus-equal.nii.ac.jp/libportal/DocDetail?txt_docid=NCID%3AAA12117441
Journal
-
- 東京学芸大学紀要. 総合教育科学系
-
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 61 (2), 279-288, 2010-02
東京学芸大学学術情報委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050006994042647168
-
- NII Article ID
- 110007591669
-
- NII Book ID
- AA12117441
-
- ISSN
- 18804306
-
- HANDLE
- 2309/107307
-
- NDL BIB ID
- 10728065
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN