Effects of task type practice on the Japanese EFL university student's writing from a dynamic systems perspective: a longitudinal study utilizing multi-level text analysis
Bibliographic Information
- Other Title
-
- Effects of task type practice on the Japanese EFL university student s writing from a dynamic systems perspective a longitudinal study utilizing multi level text analysis
Search this article
Journal
-
- 金城学院大学論集. 社会科学編 / 金城学院大学論集委員会 編
-
金城学院大学論集. 社会科学編 / 金城学院大学論集委員会 編 6 (2), 61-72, 2010-03
名古屋 : 金城学院大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884235470592
-
- NII Article ID
- 110007605197
-
- NII Book ID
- AN00089034
-
- ISSN
- 1880036X
-
- NDL BIB ID
- 10777772
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN