ビデオゲームにとって「リアルな空間」とは何か?--〈第三の次元〉の表現技法を中心に (特集 テレビゲームの感性的論理--ニューメディアと文化)  [in Japanese] Space and its reality in the video game: early challenges to represent a three-dimensional space on the two-dimensional monitor screen  [in Japanese]

Search this Article

Author(s)

Journal

  • The journal of aesthethics and art theory

    The journal of aesthethics and art theory (7), 31-49, 2011

    Kobe University

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    110008454109
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA12088525
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    特集
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    18801943
  • NDL Article ID
    11140155
  • NDL Source Classification
    ZK1(芸術)
  • NDL Call No.
    Z71-S113
  • Data Source
    NDL  NII-ELS 
Page Top