広告研究の動態的全体(ホリスティック)認識:東洋からの接近
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウコク ケンキュウ ノ ドウタイテキ ゼンタイ ホリスティック ニンシキ トウヨウ カラ ノ セッキン
- Dynamic holistic approach for advertising study: a view of oriental thinking
Search this article
Journal
-
- 青山経営論集 = Aoyama journal of business / 青山学院大学経営学会 編
-
青山経営論集 = Aoyama journal of business / 青山学院大学経営学会 編 45 (2), 177-199, 2010-09
東京 : 青山学院大学経営学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290882331462272
-
- NII Article ID
- 110008506829
-
- NII Book ID
- AN00008870
-
- ISSN
- 05871654
-
- NDL BIB ID
- 10854996
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN