Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヒョウシキ ノ シサセイ ガ シエン スル キョウカショ ノ タイケイテキ ナ ワカリ ヤスサ : ジドウキ コウキ ニ オケル シエン カノウセイ
- Visually distinct signals support the comprehensibility of text organization : in textbooks: possible supports for latter childhood age learners
Search this article
Journal
-
- 立命館人間科学研究
-
立命館人間科学研究 24 5-19, 2011-12
立命館大学人間科学研究所
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572174768918528
-
- NII Article ID
- 110008750792
-
- NII Book ID
- AA1153920X
-
- HANDLE
- 10367/3184
-
- NDL BIB ID
- 023449738
-
- ISSN
- 1346678X
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN