RFM Measures and Customer Lifetime Value : Investigating the Behavioral Relationship in a Non-Contractual Setting using a Hierarchical Bayes Model(<Special Section>Applications of MCMC to Data on Economics and Management)

Bibliographic Information

Other Title
  • RFM指標と顧客生涯価値--階層ベイズモデルを使った非契約型顧客関係管理における消費者行動の分析
  • RFM シヒョウ ト コキャク ショウガイ カチ カイソウ ベイズ モデル オ ツカッタ ヒケイヤクガタ コキャク カンケイ カンリ ニ オケル ショウヒシャ コウドウ ノ ブンセキ
  • RFM指標と顧客生涯価値 : 階層ベイズモデルを使った非契約型顧客関係管理における消費者行動の分析(<特集>MCMCの経済・経営データへの応用)
  • RFM指標と顧客生涯価値--階層ベイズモデルを使った非契約型顧客関係管理における消費者行動の分析
  • RFM measures and customer lifetime value: investigating the behavioral relationship in a non-contractual setting using a hierarchical Bayes model
  • 特集 MCMCの経済・経営データへの応用
  • トクシュウ MCMC ノ ケイザイ ケイエイ データ エ ノ オウヨウ

Search this article

Abstract

コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会

Journal

References(26)*help

See more

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top