Bibliographic Information
- Other Title
-
- ハッタツ ショウガイ ノ アル ヨウジ ノ シュウガク ゴ ノ テキオウ ニ カンスル ツイセキ チョウサ : ヨウチエン トウ ノ シエン キョウシツ エ ノ ツウキュウジ オ タイショウ ト シテ
- Follow up survey about adaptation after the entrance to elementally school of children with developmental disabilities: For children who received support in resource rooms in kindergartens
Search this article
Abstract
論文(Article)
Journal
-
- 岐阜大学教育学部研究報告. 人文科学
-
岐阜大学教育学部研究報告. 人文科学 61 (1), 129-134, 2012
岐阜 : 岐阜大学教育学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050860996705927168
-
- NII Article ID
- 110009490370
-
- NII Book ID
- AN00289179
-
- HANDLE
- 20.500.12099/44432
-
- NDL BIB ID
- 024083477
-
- ISSN
- 02865556
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles