音声教育活動の授業分析
-
- 河野 俊之
- 横浜国立大学
書誌事項
- タイトル別名
-
- Observation of Japanese Pronunciation Classroom
抄録
In this study I observe a Japanese pronunciation classroom and analyze it from the following three perspectives, using FOCUS. The perspectives are," (1) Source/Target, (2) Medium, (3) Use. As a result, I maintain the significance of knowing and changing ourselves even in the Japanese pronunciation classroom.
収録刊行物
-
- 日本語教育方法研究会誌
-
日本語教育方法研究会誌 12 (1), 14-15, 2005
日本語教育方法研究会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205780275840
-
- NII論文ID
- 110009497001
-
- ISSN
- 24239909
- 18813968
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- CiNii Articles
-
- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可