日本語教室における教師・子ども間の相互作用--内容重視型の日本語の授業における会話の分析を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニホンゴ キョウシツ ニ オケル キョウシ コドモ カン ノ ソウゴ サヨウ ナイヨウ ジュウシガタ ノ ニホンゴ ノ ジュギョウ ニ オケル カイワ ノ ブンセキ オ トオシテ
- The role of interaction between teacher and students and among students in the content-based Japanese language classroom
Search this article
Journal
-
- 国際教育評論 = CRIE review of international education / 東京学芸大学国際教育センター『国際教育評論』編集委員会 編
-
国際教育評論 = CRIE review of international education / 東京学芸大学国際教育センター『国際教育評論』編集委員会 編 (8), 1-11, 2011
小金井 : 東京学芸大学国際教育センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290882849792640
-
- NII Article ID
- 110009511386
-
- NII Book ID
- AA11859663
-
- ISSN
- 13484486
-
- NDL BIB ID
- 11178205
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN