「手続きの説明」の学習における伝言ゲームの可能性 : 中学校図形領域における教授実験を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 テツズキ ノ セツメイ 」 ノ ガクシュウ ニ オケル デンゴン ゲーム ノ カノウセイ : チュウガッコウ ズケイ リョウイキ ニ オケル キョウジュ ジッケン オ トオシテ
- The use of the message game for the learning of procedural explanations in junior high school geometry class
Search this article
Journal
-
- 日本数学教育学会誌 = Journal of Japan Society of Mathematical Education / 日本数学教育学会 編
-
日本数学教育学会誌 = Journal of Japan Society of Mathematical Education / 日本数学教育学会 編 94 (11), 2-11, 2012
東京 : 日本数学教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883639414272
-
- NII Article ID
- 110009554308
-
- NII Book ID
- AN00285586
-
- ISSN
- 0021471X
-
- NDL BIB ID
- 024112087
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles