Attempting to Create Assessment Portfolios for Elementary School English in Japan: Some Implications From the ELT Teaching in LAUSD
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小学校英語用「評価ポートフォリオ」試案に関する一考察 -教育内容と教師教育の連動を目指して-
- ショウガッコウ エイゴヨウ 「 ヒョウカ ポートフォリオ 」 シアン ニ カンスル イチ コウサツ : キョウイク ナイヨウ ト キョウシ キョウイク ノ レンドウ オ メザシテ
Search this article
Abstract
identifier:1
identifier:KJ00008526759
Journal
-
- 駒沢女子短期大学研究紀要 = The faculty journal of Komazawa Women's Junior College / 駒沢女子短期大学学術紀要委員会 編
-
駒沢女子短期大学研究紀要 = The faculty journal of Komazawa Women's Junior College / 駒沢女子短期大学学術紀要委員会 編 46 1-15, 2013-03-03
dummy publisher
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649729315840
-
- NII Article ID
- 110009579480
-
- NII Book ID
- AN00093381
-
- ISSN
- 02884844
-
- NDL BIB ID
- 024811860
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN