The Capability of Fixed Revenue Management by Using Frequency Program : FP Provides Useful Managerial Accounting Information

DOI

Bibliographic Information

Other Title
  • フリークエンシー・プログラムを利用した固定収益マネジメントの可能性

Abstract

顧客獲得と収益獲得のビジネスモデルとしてカスタマー・インティマシーとCRMに着目し,顧客関係性を評価する仕組みとしての固定収益会計と,顧客関係性を構築し維持する仕組みとしてのロイヤルティ・マーケティング,実行手段としてのフリークエンシー・プログラムを取り上げ,固定収益マネジメントの可能性について検討する。

Journal

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1390001205823897088
  • NII Article ID
    110009581734
  • DOI
    10.20747/jcar.32.1_12
  • ISSN
    2432034X
    13496530
  • Text Lang
    ja
  • Data Source
    • JaLC
    • CiNii Articles
    • KAKEN
  • Abstract License Flag
    Allowed

Report a problem

Back to top