Complex Viewpoints on the Occasion of Setting Questions for Teaching History : Based on Teachers' Works, from Reading History Books to Composing Questions
-
- Yoshikawa Y.
- 山口大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 歴史授業のための「問い」の設定をめぐる視点の構造 : 教材研究から発問構成までの教師の仕事を手がかりに
- レキシ ジュギョウ ノ タメ ノ トイ ノ セッテイ オ メグル シテン ノ コウゾウ キョウザイ ケンキュウ カラ ハツモン コウセイ マデ ノ キョウシ ノ シゴト オ テガカリ ニ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 74 (0), 1-10, 2011
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680923498112
-
- NII Article ID
- 110009604550
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 11084822
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN