2 ポイント付与がユーザー行動に与える影響に関する研究(III-2 情報社会論(心理),セッションIII,自由報告)
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- 吉見,憲二
- 早稲田大学商学学術院総合研究所
書誌事項
- タイトル別名
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- 2 Research on The Influence of Point-Grant with User Action
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抄録
In this paper, we discuss the online community that attach points with user action. In fact, we compared two online recipe sites, one is point-grant and the other is not. We used text-mining analysis, and analyzed ingredients used in cooking. These two online recipe sites had differences of ingredients. Especially, recipes of the point-grant site had been optimized to get points by user.
収録刊行物
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- 社会情報学会(SSI)学会大会研究発表論文集
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社会情報学会(SSI)学会大会研究発表論文集 2012 243-246, 2012-09-14
社会情報学会
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キーワード
詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1540854195285554304
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- NII論文ID
- 110009610358
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- NII書誌ID
- AA12588073
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- NDL-Digital
- CiNii Articles