A Present- and Future-Integrated Socio-Constructivist L2 Learning Context and Related Curriculum : Exploring the Effects on Learner Autonomy
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- Annual review of English learning and teaching / 大学英語教育学会九州・沖縄支部 編
-
Annual review of English learning and teaching / 大学英語教育学会九州・沖縄支部 編 (17), 19-38, 2012
久留米 : 大学英語教育学会九州・沖縄支部事務局
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520010381246085760
-
- NII Article ID
- 110009612568
-
- NII Book ID
- AA12507402
-
- ISSN
- 13433105
-
- NDL BIB ID
- 024110530
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles