Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウスイ ノ ネーミング ニ カンスル ニンチ カツドウ ト マーケティング : エイゴ ザッシ コウコク ニ オケル グタイ ジレイ ノ リョウテキ ケンキュウ
- Cognition and Marketing of Naming Perfumes: Quantitative Research of Actual Example
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 私立大学
Journal
-
- 経営論集 = Journal of business administration
-
経営論集 = Journal of business administration 80 151-168, 2012-11
東洋大学経営学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564288815844480
-
- NII Article ID
- 110009623972
-
- NII Book ID
- AN0006922X
-
- ISSN
- 02866439
-
- NDL BIB ID
- 024612646
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN