<Brief Notes>The Examination of Appropriateness of Setting Learning Targets and Contents by Reflectting on Lessons for Children with Profound and Multiple Learning Difficulties at School : Lessons in JIRITSUKATSUDOU Course for Graduates from Special Schools
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <資料>実施した指導の振り返りによる設定された指導目標・内容の妥当性の検討 : 自立活動を主とする教育課程を履修した卒業生の指導について
- 実施した指導の振り返りによる設定された指導目標・内容の妥当性の検討 : 自立活動を主とする教育課程を履修した卒業生の指導について
- ジッシ シタ シドウ ノ フリカエリ ニ ヨル セッテイ サレタ シドウ モクヒョウ ・ ナイヨウ ノ ダトウセイ ノ ケントウ : ジリツ カツドウ オ ヌシ ト スル キョウイク カテイ オ リシュウ シタ ソツギョウセイ ノ シドウ ニ ツイテ
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- Japanese Journal of Disability Sciences
-
Japanese Journal of Disability Sciences 37 91-102, 2013-03-29
障害科学学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677525223936
-
- NII Article ID
- 110009624564
-
- NII Book ID
- AA12215065
-
- HANDLE
- 2241/00146349
-
- NDL BIB ID
- 025732242
-
- ISSN
- 18815812
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles
- KAKEN