理科学習での情報を結合するための比喩的表現に関する考察 : 小学校理科「もののとけ方」での子どもの理解 Study on Rhetoric to Combine Scientific Conception in Science Class : Analysis on Learning Process of Dissolution of Substances

この論文にアクセスする

この論文をさがす

著者

収録刊行物

  • 佐賀大学教育実践研究 The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga University

    佐賀大学教育実践研究 The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga University (30), 7-16, 2013

    佐賀大学

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    110009808708
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11896943
  • 本文言語コード
    JPN
  • 資料種別
    departmental bulletin paper
  • 雑誌種別
    大学紀要
  • ISSN
    1347-5193
  • NDL 記事登録ID
    025428634
  • NDL 請求記号
    YH247-1304
  • データ提供元
    NDL  NII-ELS  IR 
ページトップへ