P2-26 表現語いの少ない知的障がい児における文章理解の獲得(ポスター発表II)  [in Japanese] P2-26 Acquisition of reading comprehension skills for a student with intellectual disabilities with limited expressive vocabulary  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

    • 大森 幹真 Omori Mikimasa
    • 慶應義塾大学文学部:日本学術振興会:(独)国立精神・神経医療研究センター Keio University, Department of Pscyhology:Japan Society for the Promotion of Science:National Center for Neurology and Psychiatry

Journal

  • 日本行動分析学会年次大会プログラム・発表論文集

    日本行動分析学会年次大会プログラム・発表論文集 (32), 92, 2014

    日本行動分析学会

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    110009832269
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA1141809X
  • Text Lang
    JPN
  • Data Source
    NII-ELS  NDL-Digital 
Page Top