Does Cramming Increase Consumer Satisfaction? : Effects of Prepurchasing Search Effort on Reevaluation of Chosen Product
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 購買直前の情報探索と購買後の再評価 : 2時点調査に基づく探索的検討
- コウバイ チョクゼン ノ ジョウホウ タンサク ト コウバイ ゴ ノ サイヒョウカ : 2 ジテン チョウサ ニ モトズク タンサクテキ ケントウ
Search this article
Abstract
P(論文)
Journal
-
- 千葉商大論叢
-
千葉商大論叢 53 (1), 139-154, 2015-09
市川 : 千葉商科大学国府台学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564289133454848
-
- NII Article ID
- 110009964070
-
- NII Book ID
- AN0014259X
-
- ISSN
- 03854558
-
- NDL BIB ID
- 026801593
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN