書誌事項
- タイトル別名
-
- A report of ‘Kanzusakubun’ the Composition Method by Adopting the Figurative-sign-interpretation Approach as a tool of Cooperative Learning at a school for the deaf and hard of hearing in early elementary level
- ロウ ガッコウ ショウガクブ テイガクネン デ ノ カンズ サクブン ノ ジッセン : キョウドウ ガクシュウ ツール ト シテ ノ カツヨウ
この論文をさがす
抄録
type:Departmental Bulletin Paper
収録刊行物
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 66 (1), 101-114, 2015-08
北海道教育大学
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390857777803547520
-
- NII論文ID
- 110009987308
-
- NII書誌ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL書誌ID
- 027041120
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN