Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジコ チョウセイ ガクシュウ ホウリャク ノ ハッタツサ ニ カンスル オウダンテキ ケンキュウ : メタ ニンチ キノウ ニ ショウテンズケタ ケントウ
- A cross-sectional study of the developmental differences in self-regulating learning strategies : Focusing on meta cognitive function
Search this article
Abstract
論文(Article)
Journal
-
- 岐阜大学教育学部研究報告. 人文科学
-
岐阜大学教育学部研究報告. 人文科学 64 (1), 143-151, 2015
岐阜 : 岐阜大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050298046752473472
-
- NII Article ID
- 110009990358
-
- NII Book ID
- AN00289179
-
- HANDLE
- 20.500.12099/54069
-
- NDL BIB ID
- 027013403
-
- ISSN
- 02865556
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN