未完成な証明の生成過程の認知的特徴について : ペアによる問題解決過程での「調整」の様相の分析を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ミカンセイ ナ ショウメイ ノ セイセイ カテイ ノ ニンチテキ トクチョウ ニ ツイテ : ペア ニ ヨル モンダイ カイケツ カテイ デ ノ 「 チョウセイ 」 ノ ヨウソウ ノ ブンセキ オ トオシテ
- A Cognitive Characteristic in Generating an Incomplete Proof : An Analysis of "Coordination" in Problem Solving by Pairs of Students
Search this article
Journal
-
- 日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. Research journal of mathematical education / 日本数学教育学会 編
-
日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. Research journal of mathematical education / 日本数学教育学会 編 97 (臨増), 177-184, 2015
東京 : 日本数学教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409444294272
-
- NII Article ID
- 110010007018
-
- NII Book ID
- AN00311755
-
- ISSN
- 0021471X
-
- NDL BIB ID
- 026990069
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles