教師に期待される矛盾した2つの指導性に対応する指導行動カテゴリー作成の試み  [in Japanese] Analysis of teacher's instruction categories corresponding to two contradicted their leadership functions  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Journal

  • 愛知教育大学研究報告 教育科学編

    愛知教育大学研究報告 教育科学編 58, 125-131, 2009-03

    愛知教育大学

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120001249970
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN00006751
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    0587260X
  • NDL Article ID
    10254693
  • NDL Source Classification
    ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要) // ZF1(教育)
  • NDL Call No.
    Z22-644
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top