看護実践能力を高める看護技術教育内容の検討(その3)「基礎看護技術学習の道しるべモデル」を活用した教育の効果と課題 A study of the Educational Contents which Improves Nursing Practice Abilities of Students for Fundamental Nursing Art (part 3) The educational effects and challenges by utilizing "the Michishirube-Model for the Study of Fundamental Nursing Art"

この論文にアクセスする

収録刊行物

  • 甲南女子大学研究紀要. 看護学・リハビリテーション学編

    甲南女子大学研究紀要. 看護学・リハビリテーション学編 (7), 9-22, 2012

    甲南女子大学

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    120005226940
  • NII書誌ID(NCID)
    AA12320503
  • 本文言語コード
    JPN
  • 資料種別
    journal article
  • 雑誌種別
    大学紀要
  • ISSN
    1882-5788
  • NDL 記事登録ID
    024337025
  • NDL 請求記号
    Z74-F768
  • データ提供元
    NDL  IR 
ページトップへ