A Study on the Effects of Improving Science and Mathematics Teaching for Secondary Education in the Developing Country : Results from the Cases in the Indonesian Mathematics and Science Teacher Education Project (IMSTEP)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 開発途上国の中等理数科教育における指導方法改善の効果 : インドネシアのIMSTEPを事例として
- カイハツ トジョウコク ノ チュウトウ リスウカ キョウイク ニ オケル シドウ ホウホウ カイゼン ノ コウカ インドネシア ノ IMSTEP オ ジレイ ト シテ
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 国立大学
Journal
-
- 国際教育協力論集
-
国際教育協力論集 9 (2), 1-14, 2006-10-31
広島大学教育開発国際協力研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699833610624
-
- NII Article ID
- 120005245316
-
- NII Book ID
- AA11281847
-
- ISSN
- 13442996
-
- DOI
- 10.15027/34245
-
- NDL BIB ID
- 8577692
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN