Establishing Can-do Statements for University Japanese Language Courses: Describing an Approach that Connecs Language Knowledge with Skills and Attitude
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 大学教育における日本語コースのCan-do設定―日本語の技能を言語知識や態度と結びつけた記述の試み―
- ダイガク キョウイク ニオケル ニホンゴ コース ノ Can-do セッテイ ニホンゴ ノ ギノウ オ ゲンゴ チシキ ヤ タイド ト ムスビ ツケタ キジュツ ノ ココロミ
Search this article
Abstract
application/pdf
application/pdf
Journal
-
- 東京外国語大学留学生日本語教育センター論集
-
東京外国語大学留学生日本語教育センター論集 39 (39), 65-82, 2013-03-31
東京外国語大学留学生日本語教育センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390858608263337984
-
- NII Article ID
- 120005254602
-
- NII Book ID
- AN10418096
-
- DOI
- 10.15026/73086
-
- HANDLE
- 10108/73086
-
- ISSN
- 09189602
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN