社会科固有の「読解力」形成のための授業構成と実践分析(4)第5学年単元「自然災害をふせぐ : 防災から減災ヘ」  [in Japanese] Development and Analysis of Social Studies Lesson for Promoting the Reading Literacy of Society (4) in the Case of "To Prevent Natural Disasters" in the 5th Grade  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Journal

  • 学校教育学研究 = The Journal of school education

    学校教育学研究 = The Journal of school education 25, 19-28, 2013

    兵庫教育大学学校教育研究センター

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120005524620
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN10070098
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    0915-387X
  • NDL Article ID
    024326139
  • NDL Call No.
    Z7-B944
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top