Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティング ケンキュウ ニ オケル シゲン ベース ノ センリャクロン : シジョウ ベース ノ シゲン ト フキンコウ ダイナミズム
- Resource-Based View in Marketing Research ―Market-Based Resources and Dynamic Imbalance―
Search this article
Abstract
Article
【論文/Articles】
Journal
-
- 明治学院大学経済研究 = The papers and proceedings of economics
-
明治学院大学経済研究 = The papers and proceedings of economics 149 47-63, 2015-01-31
明治学院大学経済学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564289173717248
-
- NII Article ID
- 120005590436
-
- NII Book ID
- AA11966517
-
- ISSN
- 1349483X
-
- HANDLE
- 10723/2306
-
- NDL BIB ID
- 026676591
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN