教員養成初期段階の学生に対する授業研究方法指導プログラムの開発 : 教育実習生の授業研究会への参加を通して (特集 信州大学教育学部附属学校園に関わる教育実践研究 実践報告)  [in Japanese] Developing Lesson Study Training in the Early Stage of Teacher Education Programs through Participation in Lesson Study Meetings for Student Teachers  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Journal

  • 教育実践研究 : 信州大学教育学部附属教育実践総合センター紀要

    教育実践研究 : 信州大学教育学部附属教育実践総合センター紀要 (15), 11-20, 2014-12

    信州大学教育学部附属教育実践総合センター

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120005601282
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11488517
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    1345-8868
  • NDL Article ID
    026297763
  • NDL Call No.
    Z71-E318
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top