Bibliographic Information
- Other Title
-
- カンズ アプローチ キョウドウ ガクシュウ デ コクフク スル ワショク キュウショク タベ ノコシ : ジュギョウ モデル ノ テイアン
- Cooperative learning using the Kanzu(picture)method : How to resolve the issue of leftovers in traditional Japanese school lunches
Search this article
Abstract
type:Article
identifier:http://repository.fukujo.ac.jp/dspace/handle/11470/138
Journal
-
- 福岡女学院大学紀要. 人間関係学部編 = Fukuoka Jogakuin University bulletin. Human relations / 福岡女学院大学 編
-
福岡女学院大学紀要. 人間関係学部編 = Fukuoka Jogakuin University bulletin. Human relations / 福岡女学院大学 編 17 7-13, 2016-03-31
福岡女学院大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845762532885632
-
- NII Article ID
- 120005742660
-
- NII Book ID
- AA1165023X
-
- ISSN
- 13473743
-
- NDL BIB ID
- 027239784
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN