Bibliographic Information
- Other Title
-
- システム シコウ ニ ヨル コウ ナイ ケンシュウ ノ ジッセン ノ カシカ : アキタ シリツ ツキヤマ ショウガッコウ ノ ジレイ ケンキュウ オ トオシテ
- Visualizing of In-school teacher training (Konai Kenshu) practice in Japan using systems thinking: Through Case Study of Akita Municipal Chikuzan Elementary School
Search this article
Abstract
紀要類 (bulletin)
Journal
-
- 東北大学大学院教育学研究科研究年報
-
東北大学大学院教育学研究科研究年報 64 (2), 193-211, 2016-06-30
東北大学大学院教育学研究科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202726401792
-
- NII Article ID
- 120005823450
-
- NII Book ID
- AA11543397
-
- ISSN
- 13465740
-
- HANDLE
- 10097/63961
-
- NDL BIB ID
- 027560523
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN