Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウシ ノ ハツモン ニ カンスル ガクサイテキ コウサツ : キョウイクガク,ニホンゴガク,キョウイク シンリガク ノ タチバ カラ
- Interdisciplinary Review of Teachers’ Questioning : From Perspectives of Pedagogy, Japanese Linguistics, and Educational Psychology
Search this article
Abstract
type:text
Journal
-
- 千葉大学教育学部研究紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University
-
千葉大学教育学部研究紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University 64 195-203, 2016-03-01
千葉大学教育学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050007072223544064
-
- NII Article ID
- 120005907211
-
- NII Book ID
- AA11868267
-
- ISSN
- 13482084
-
- NDL BIB ID
- 027587988
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN