保育者に求められる「感性」を育む授業の試み : 擬音語・擬態語の表現に注目して  [in Japanese] Lessons for Nurturing Sensitivity in Childcare Workers through the Practice of Representing Onomatopoeia in Picture Books  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

Journal

  • 京都光華女子大学京都光華女子大学短期大学部研究紀要 = Research bulletin of Kyoto Koka Women's University and College

    京都光華女子大学京都光華女子大学短期大学部研究紀要 = Research bulletin of Kyoto Koka Women's University and College (54), 209-226, 2016-12

    京都光華女子大学京都光華女子大学短期大学部

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120005952846
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA12741374
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    2432-4841
  • NDL Article ID
    028380762
  • NDL Call No.
    Z22-158
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top