The Meaning of Argumentation from Stephen E. Toulmin's Perspective and its Values in Mathematics Education : Focusing on Planning Processes of Proofs
Bibliographic Information
- Other Title
-
- S・E・トゥールミンにみるargumentationの意味とその数学教育上の意義 : 証明の構想の過程に焦点を当てて
- S ・ E ・ トゥールミン ニ ミル argumentation ノ イミ ト ソノ スウガク キョウイク ジョウ ノ イギ : ショウメイ ノ コウソウ ノ カテイ ニ ショウテン オ アテテ
Search this article
Journal
-
- The Keiai journal of international studies
-
The Keiai journal of international studies (29), 1-28, 2016-02
敬愛大学国際学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564288796440576
-
- NII Article ID
- 120006016376
-
- NII Book ID
- AA11212833
-
- ISSN
- 13439081
-
- NDL BIB ID
- 027749984
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN