アセスメントによる評価の文化と秋田の小中学校 : 「インサイドザブラックボックス」の背後にある「グレーゾーン」にアプローチする  [in Japanese] Culture of Evaluation Through Assessment in Primary and Junior High School in Akita : An Approach to Gray-zone in the Background of "Inside the Black Box"  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Journal

  • 東北大学大学院教育学研究科研究年報

    東北大学大学院教育学研究科研究年報 65(1), 71-91, 2016-12

    東北大学大学院教育学研究科

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120006306441
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11543397
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    1346-5740
  • NDL Article ID
    027859557
  • NDL Call No.
    Z7-309
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top