Bibliographic Information
- Other Title
-
- アセスメント ニ ヨル ヒョウカ ノ ブンカ ト アキタ ノ ショウチュウガッコウ : 「 インサイドザブラックボックス 」 ノ ハイゴ ニ アル 「 グレーゾーン 」 ニ アプローチ スル
- Culture of Evaluation Through Assessment in Primary and Junior High School in Akita: An Approach to Gray-zone in the Background of “Inside the Black Box”
Search this article
Abstract
紀要類(bulletin)
Journal
-
- 東北大学大学院教育学研究科研究年報
-
東北大学大学院教育学研究科研究年報 65 (1), 71-91, 2016-12-26
東北大学大学院教育学研究科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202748678144
-
- NII Article ID
- 120006306441
-
- NII Book ID
- AA11543397
-
- ISSN
- 13465740
-
- HANDLE
- 10097/00065104
-
- NDL BIB ID
- 027859557
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN