Exploring an Adequate Placement Test with Face Validity and Learners’ Sense of Reality: A Consideration of the Vulnerabilities in Existing English Assessment Models and an Attempt at a Solution
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 表面妥当性を備え学習者にとって「実感の持てる」プレイスメント・テストの模索 : 既存の英語テストのもつ脆弱性の考察と具体的解決に向けての試み
Search this article
Journal
-
- 立命館高等教育研究
-
立命館高等教育研究 16 147-163, 2017
立命館大学教育開発推進機構
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853650239529728
-
- NII Article ID
- 120006347359
-
- NII Book ID
- AA11829662
-
- HANDLE
- 10367/8534
-
- NDL BIB ID
- 027265802
-
- ISSN
- 13481193
-
- Text Lang
- en
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles