教職大学院における院生同士の学び合いに関する意識実態の把握 : コース専門科目のカリキュラム改善のために  [in Japanese] Understanding Mutual Learning Cognition among Graduate Students at a Professional School of Teacher Education : Regarding Curriculum Improvement of Specialized Courses  [in Japanese]

Access this Article

Journal

  • 兵庫教育大学研究紀要 : 人間発達教育専攻 特別支援教育専攻 教育内容・方法開発専攻 教育実践高度化専攻 附属学校園

    兵庫教育大学研究紀要 : 人間発達教育専攻 特別支援教育専攻 教育内容・方法開発専攻 教育実践高度化専攻 附属学校園 (51), 101-108, 2017-09

    兵庫教育大学

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120006353249
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Data Source
    IR 
Page Top