中上級レベルの日本語学習者を対象とするアクティブ・ラーニングへの導入に関する報告と考察 : 「印象」を手がかりに学び合いの可能性を探る
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ナカガミキュウ レベル ノ ニホンゴ ガクシュウシャ オ タイショウ ト スル アクティブ ・ ラーニング エ ノ ドウニュウ ニ カンスル ホウコク ト コウサツ : 「 インショウ 」 オ テガカリ ニ マナビ アイ ノ カノウセイ オ サグル
- During the Initial Stage of Active Learning for Upper-Intermediate Japanese Language Learners : The Possibility of the Studentsʼ Mutual Learning Capacity is Explored on the Basis of Their Impressions of the Activity
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- 静岡大学国際交流センター紀要
-
静岡大学国際交流センター紀要 12 23-36, 2018-03-20
静岡大学国際連携推進機構
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699787821056
-
- NII Article ID
- 120006416799
-
- NII Book ID
- AA12230229
-
- ISSN
- 18821731
- 13471260
-
- HANDLE
- 10297/00024868
-
- NDL BIB ID
- 029064503
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN