子どもの貧困問題に取り組むケアする教員の葛藤と対処様式 : 教職アイデンティティ確保のための学校経営戦略  [in Japanese] The Conflicts and Coping Styles of "Caring Teachers" Tackling the Issue of Child Poverty : The Strategy of School Administration for Maintaining Teacher Identity  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

Journal

  • 学校経営研究 = Bulletin of school administration

    学校経営研究 = Bulletin of school administration 43, 40-54, 2018-04

    大塚学校経営研究会

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120006460137
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN00042278
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    0385-8405
  • NDL Article ID
    029014468
  • NDL Call No.
    Z7-939
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top