心理教育プログラム実施者の実施前後での心理的適応および効力感の変化 : 発達障害児を対象とするCBTプログラムPEACEの放課後等デイサービスでの実践に関して  [in Japanese] The Changes in the Provider's Psychological Well-Being and Efficacy Before and After the Implementation of Psychoeducational Program  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Journal

  • 鳥取大学教育研究論集 = Journal of educational studies, Tottori University

    鳥取大学教育研究論集 = Journal of educational studies, Tottori University (8), 15-22, 2018

    鳥取大学大学教育支援機構教員養成センター

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120006464390
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA12515433
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    2185-8160
  • NDL Article ID
    029073194
  • NDL Call No.
    Z72-D38
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top