Bibliographic Information
- Other Title
-
- The Practice of Blended Learning for Beginning Learners of Chinese at Tohoku University: Evaluating the Developed Textbook "KOTOTOMO"
- トウホク ダイガク ハツシュウチュウゴクゴ ニ オケル ブレンディッドラーニング ノ ジッセン : カイハツ シタ キョウカショ 『 KOTOTOMO 』 ノ ケンショウ オ チュウシン ト シテ
Search this article
Abstract
紀要類(bulletin)
Journal
-
- BULLETIN OF THE INSTITUTE FOR EXCELLENCE IN HIGHER EDUCATION TOHOKU UNIVERSITY
-
BULLETIN OF THE INSTITUTE FOR EXCELLENCE IN HIGHER EDUCATION TOHOKU UNIVERSITY 4 149-163, 2018-03
東北大学高度教養教育・学生支援機構
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202769519744
-
- NII Article ID
- 120006492885
-
- NII Book ID
- AA12727384
-
- ISSN
- 21895945
-
- HANDLE
- 10097/00123098
-
- NDL BIB ID
- 029088027
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN